sâmbătă, 22 decembrie 2012

Pan Am

Pan Am



Pan Am

Pan Am este un serial de dramă al cărei acţiunea se petrece Ă®n anii 1960, iar cuvintele care Ă®l descriu cel mai bine par a fi: pasiune, gelozie şi spionaj. ĂŽn această lume modernă, călătoriile cu avionul reprezintă cel mai Ă®nalt nivel al luxului, iar Pan Am este cel mai mare nume din această afacere. Avioanele sunt luxoase, piloţii sunt persoane respectate, iar stewardesele sunt cele mai dorite femei din lume. Nu numai că aceste fete şi băieţi arată bine, dar ca să reprezinţi Pan Am trebuie să fii de asemenea educat, cultivat şi rafinat. Ei sunt antrenaţi să facă faţă oricărui lucru, dar asta fără să Ă®şi şifoneze uniformele sau să Ă®şi strice coafurile.Printre personaje se numără Dean (Jonah Lotan) – un nou pilot Ă®ncrezut, carismatic şi ambiţios – primul din noua branșă de piloţi care nu au fost antrenaţi Ă®n război. Deşi Ă®mpotriva regulilor companiei, el se Ă®ntâlneşte cu Bridget, o fată superbă cu un trecut misterios. Maggie (Christina Ricci) – o rebelă boemă – se transformă Ă®ntr-o profesionistă la locul de muncă şi asta numai pentru oportunitatea de a vedea lumea. Echipa este Ă®ntregită de Collette (Karine Vanasse), aventuriera Kate (Kelli Garner) şi Laura (Margot Robbie) – sora mai mică a lui Kate.


Trailer Pan Am :



Lista episoade Pan Am :


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 1 Pilot


Server 1 Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 2 We"ll Always Have Paris


Server 1 Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 3 Ich Bin Ein Berliner


Server 1 Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 4 Eastern Exposure


Server 1 Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 5 One Coin in a Fountain


Server 1 Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 6 The Genuine Article


Server 1

Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 7 Romance Languages



Pan Am - Sezonul 1 Episodul 8 Unscheduled Departure



Pan Am - Sezonul 1 Episodul 9 Kiss Kiss Bang Bang



Pan Am - Sezonul 1 Episodul 10 Secrets and Lies



Pan Am - Sezonul 1 Episodul 11 Diplomatic Relations



Pan Am - Sezonul 1 Episodul 12 New Frontiers



Pan Am - Sezonul 1 Episodul 13 Romance Languages


Server 1 Server 2


Pan Am - Sezonul 1 Episodul 14 1964 (final de sezon)


Server 1 Server 2 Server 3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu