joi, 20 decembrie 2012

Chase

Chase



Chase

Chase este încă un serial despre poliţişti. Personajul principal este Annie Frost o poliţistă căreia îi place să fie întotdeauna cu un pas înaintea celorlalţi. Annie este o tipă deşteaptă, sufletistă şi cu o atitudine pe măsură. Altă descriere a serialului nu am găsit, dar am priceput faptul că acest serial se învârte în jurul acestui personaj atât pe plan personal, cât şi profesional. Mie îmi plac foarte tare Amaury Nolasco şi Jesse Metcalfe, dar nu am ajuns atât de departe încât să mă uit la un serial doar pentru actori.


Trailer Chase :



Lista episoade Chase :


Chase - Sezonul 1 Episodul 1 Pilot



Chase - Sezonul 1 Episodul 2 Repo



Chase - Sezonul 1 Episodul 3 The Comeback Kid



Chase - Sezonul 1 Episodul 4 Paranoia



Chase - Sezonul 1 Episodul 5 Havoc



Chase - Sezonul 1 Episodul 6 Havoc



Chase - Sezonul 1 Episodul 7 The Posse



Chase - Sezonul 1 Episodul 8 The Longest Night



Chase - Sezonul 1 Episodul 9 The Longest Night



Chase - Sezonul 1 Episodul 10 Under The Radar



Chase - Sezonul 1 Episodul 11 Betrayed



Chase - Sezonul 1 Episodul 12 Narco, Part 1



Chase - Sezonul 1 Episodul 13 Narco, Part 2



Chase - Sezonul 1 Episodul 14 Father Figure



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu